lördag 5 juni 2010

SOMMARLOOV!

Finally säger jag bara! Två och en halv månda och det finns inget jag måste göra! Fantastico!

Är ju inte allt för lycklig över mitt betyg, men jag får se det från den ljusa sidan, jag kan höja massor nästa år och få stipendium för det! ;)

Hade väldigt roligt resten av dagen (efter några timmars solande så klart) med massa trevliga människor på lilla holmen också! ^^
Jag hittade dessutom en mycket fin klänning (köpt på Åland) och, precis som jag sa såg jag i alla fall en med likadan, men det gör inte så mycket! (jag såg bättre ut i den.)

Inte världens vackraste bild, men det var det enda jag hittade..! ^^

Nu ska jag resten av sommaren sova länge (men inte alltför länge så att solen hinner gå ner..) och tillbringa dagarna på stranden och göra ingenting!! Underbart..!

Sen ska jag väl till stugan också, till Korpo, Rockoff och Grönan, om jag har råd. Tyvärr har jag ju inget sommatjobb, så ja hoppas på pengar från mamsen! ^^

1 kommentar:

  1. whooot? bilden är ju jättefin! ^^ ja nu ska vi ha de kul ^^

    SvaraRadera