torsdag 10 mars 2011

Grattis till mig!! :D

(Fyller inte idag, har redan varit myndig i fyra dagar! ;))

Först av allt, jag är just nu i España! :D Sa därför kommer jag inte kunna skriva vissa bokstäver, blir inte förvirrade! ;) Har inte hunnit bloggat sa mycket, har som sagt fyllt ar, och packat för att aka till Spanien. Jag har inte ens hunnit kolla pa min dator (!! :D) som jag fick i födelsedag! Men jag har ju i alla fall nat att se fram emot när jag kommer hem! ;D

Hur som helst var min födelsedag riktigt bra och trevlig och allt, haha! :D Och nu är jag ju i Spanien, sa mycket bättre kan det inte bli! ^^ 16 plusgrader här och solsken sa att man nästan svettas, det ni nordbor! ;) (hörde att det var snöstorm hemma, och hemsk som jag är kände jag nästan lite skadeglädje.. haha xD)

Bli inte ledsna om ni inte hör nagot fran mig nu pa ett tag, kommer hem först pa tisdag. Men da har jag ju min egna bärbara dator som jag kan använda precis när jag vill, sa förhoppningsvis blir det lite fler inlägg da! ;D

(btw älskar dom uppochnervända fragetecknen ¿¿?? haha, barnslig som jag är!)

Hoppas ni har det bra i snöyran! ;) ¡Hasta luego chicos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar