tisdag 6 november 2012

Skolan har börjat igen

Det otroligt sköna och roliga höstlovet är över och skolan har börjat igen. Men där inte så farligt måste jag erkänna. Min skola är ju som känt rätt rolig. Dessutom har vi fått hit lite tv-spel till internatet, haha. Satt just och spelade lite Mario.. :D

I morse började vi med improvisation, vilket jag har fasat inför ända sedan skolan började i princip.. Men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Jag vet inte hur bra det gick för mig, om det lät bra eller inte, men jag känner mig inte lika rädd inför den lektionen längre i alla fall. :)

En väldigt tråkig sak är att en av våra lärare är sjuk, och kommer inte på hela veckan. Och det värsta är att vi har henne i typ mer än hälften av ämnena. Så jag missar pianolektion, sånglektion, gemensam sång, kör, ensemble och skapa musik. Vilket lämnar kvar i princip bara musikteori och bandrep.. Haha. Nåja, nu får jag se till att ta vara på tiden och göra allt det där som fanns på min att-göra-på-höstlovet-lista (som jag helt enkelt inte ens tittade på..).

Nu är det snart dags för lite skype tid med finaste Bianca! Sedan ska jag försöka att inte lägga mig alltför sent.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar