måndag 27 december 2010

God jul i efterskott ;)

Nu är julafton över, det vill säga, julstressen också! Jag stressade otroligt mycket veckorna före jul. Jag tror inte riktigt det är bra för mig. Men det löste sig till slut. Jag hittade alla julklappar, fastän jag nu var och köpte den sista på självaste julafton! Men det gick ju! ;)

Det var en riktigt bra julafton, fick mycket jag önskade mig och mina julklappar var uppskattade, och mina underbara rim med. ;) Jag fick bland annat en rosa mixer (!), en hårfön, massa böcker, smycken och 5 års dagbok. Det blir spännande att se om några år vad som står i den! ^^


Om några timmar sitter jag på skärgårdsfärjan påväg till Korpo, och sen ska jag vidare till Sibbo på ungdomskonferens. ^^ Ni kommer alltså inte höra från mig förrän nästa år, så GOTT NYTT ÅR! ;D

1 kommentar:

  1. Sv: Haha, jag vet inte, har inte läst den än xD ska väl göra det snart :) Har några biblioteksböcker som ska tillbaka snart, så måste läsa dom först.. XD

    SvaraRadera