tisdag 11 januari 2011

Gott nytt år! :)

Nytt år, nya förväntningar, ny termin! Men jag har faktiskt inget nyårslöfte i år. Förra året var det att inte äta godis, men det höll ungefär en månad, så jag har typ gett upp! Haha!
Men jag har alltid stora förväntningar, men se blir det aldrig som jag vill och hoppas.. Men jag har insett, att det blir nog lite bättre för varje år i alla fall, inte sämre! ;)
Men jag ska försöka skärpa mig nu, sköta skolan ordenligt, inte låta mitt rum bli ett bombnedslag, skaffa sommarjobb i tid, bli nyttigare, motionera mera m.m... Tjaa, det kanske man kan säga att är ett slags nyårlöfte! (I princip samma som varje år..! haha)

En otroligt härlig låt med John Mayer. Älskar hans sångröst! :)

1 kommentar:

  1. hahah xD jag lyssnade precis på en cover på den här låten.. Boyce Avenue ft savannah outen haha :)

    SvaraRadera