torsdag 19 maj 2011

En rätt så bra dag! :)

Skyndade hem från skolan för att försöka hinna ringa motorfordonsbyrån innan dom stänger. Och nu är det gjort, ska skriva bilteoriprovet nästa torsdag! Sen övade jag på provet på datan, först blev jag underkänd, som typ alla andra gånger jag har försökt (och det är inte så få gånger det..), men sen till sist klarade jag det! Lite pepp blev det då! :D
Sen var det ÅMI och sjunga, gick ganska så bra, övade inför helgens kurs, hoppas det går bra då!
När jag kom hem kom jag på att studentresultaten hade kommit. Jag var medveten om att det hade gått jättedåligt, men jag blev ändå besviken när jag insåg att jag bara hade fått ett A (det sämsta). Men sen insåg jag att man kunde gå in på sin egen hemsida och kolla resultatet, och där stod det att jag hade ett B! Så jag måste ha kollat fel, lyckligtvis nog! Så nu är jag riktigt nöjd faktiskt! ^^



Skulle inte ha något emot att vara här just nu, istället för att ta itu med provperioden... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar