onsdag 18 maj 2011

Vackert väder igen!

I går var jag och klippte mig, tog ganska mycket, men det behövdes verkligen, hade så otroligt slitet hår! Och så färgade jag det också. Inte så stor förändring, men jag är nöjd! ^^

Usch vad avundjuk jag blir nu när jag hör hur en i klassen säger att han just fick sommarjobb. Önskar verkligen att någon skulle vilja ringa mig och säga att jag har en plats! Har ju faktiskt inte sommarjobbat tidigare, så det känns ju lite pinsamt att nästa år, som 19 åring, få sitt första riktiga sommarjobb. Jag har bara varit lägerledare och såna små saker tidigare. Det ska jag visserligen vara i år med, så helt arbetslös är jag ju inte. Två läger blir det det här sommaren till och med! :)

Nu måste jag fortsätta att göra min databas, har faktiskt börjat förstå det här vi håller på med på itn någorlunda! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar