tisdag 7 februari 2012

Men ibland är det bra

Efter att ha fått ut tyska provet och skrivit ett psykologiprov (som jag skrev 6½ sidor på, händer mig aldrig!) hade jag tid hos frissan. Det var dags att färga utväxten! Jag verkligen älskar att vara hos frissan; allt doftar så gott, man får läsa skvallertidningar man aldrig annars köper, man sitter i massagestolen medan håret blir tvättat samt får huvudmassage på det, och det faktum att man alltid ser snygg ut i spelgen där! Helt otroligt, men så är det. Och så känner man ju sig snygg efteråt också. Verkligen härligt för min lilla egoboost! ;)

På väg hem gick jag in till bokhandeln eftersom det är rea där just nu. När Binci sa att hon hade köpt boken Underbart där kom jag på att jag ju kan snoka lite efter Skönhetsbibeln (av samma författare) och till min lycka såg jag den där, i den snyggare upplagan, och till halva priset! Jag har velat ha boken i säkert två år nu, och så hittar jag den äntligen, på rea! Så med fint hår och en ny bok gick jag hem för att göra allt annat än plugga på prov. För min sista provperiod är äntligen över!(!)
Ibland ler världen mot mig. :)

2 kommentarer:

  1. Åh visst är den underbar? :D Älskar den nya designen också :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ja, fantastisk! :D Åh, tack så mycket! :)

      Radera