torsdag 14 juni 2012

Hamstern är borta!

Jag har överlevt min jag-ser-ut-som-en-hamster period, och det värsta är nu över. Har fortfarande lite svårigheter med att gapa stort och kan därför inte riktigt ännu äta helt normal mat.. Men jag klarar mig, har vant mig vid soppdieten. ;) Och jag kan sakta men säkert äta mer och mer tuggmat!

Om mindre än två veckor befinner jag mig äntligen på Norrskata lägergård för en härlig vecka med fullspeckat schema. Ska bli så roligt! Men före det ska jag ännu hinna till Kumlinge två helgar, mysig middag, och så midsommaren så klart!

Bild från förra årets läger.. :)

Jag måste erkänna att jag inte tycker att det känns det minsta som sommar ännu.. Dels kanske för att jag inte har gått på skola på så otroligt länge att det inte längre är samma känsla helt enkelt, och dels för att det är sånt pissväder hela tiden! Läste i min 5-års dagbok att jag för exakt ett år sedan låg på stranden hela dagen i +30 grader, och dagen före hade vi varit och tagit ett nattbad! Det hörni, det är sommar det! Snart kommer väl den tiden också..

Jag borde egentligen lägga mig nu, ska jobba i morgon igen. Men börjar ju först kl. 12.00, härligt nog, så lite nattläsning ska jag väl hinna med först! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar