måndag 2 juli 2012

En kort, men händelsefull vecka

Den efterlängtade lägerveckan har redan passerat. Som vanligt gick det alldeles för snabbt. Fullspäckat program nästan dygnet runt, och man brukar ju säga att tiden går fort när man har det roligt. ;) När det helt plötsligt var dags för lägeravslutning kändes det som om det bara hade gått en dag, och inte en hel vecka! Men det märktes nog sen på hur trött jag var (och är fortfarande..) på vägen hem, att jag har hållit i gång hela veckan. Men vi har haft det otroligt kul, skulle kunna göra det hundra gånger om! (Om jag bara skulle få lov till en full natts sömn en gång i veckan.. ;) hehe!)

Hela lägergänget samlat. Deltagare, ledare, kökspersonal och högsta chefen så klart (aka min mormor!)
Tack alla för en underbar vecka!

Som sagt, jag är trött fortfarande, eftersom jag kom hem igår, och var på jobb i morse kl. 06.30. Men nu ska jag lägga mig, och jag har turen att få sovmorgon och börja först kl. 12 i morgon! :)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar