tisdag 18 maj 2010

Årets första dopp!!

I morse på gympan hade vi beach rugby på stranden! Vi sprang halv nakna, hoppade på varandra, blev sandiga överallt och höll på och svettas ihjäl i den underbara sommarvärmen! Efter att ha blivit helt utmattade av värmen och att springa i sanden klädde alla av sig till underkläder (de som inte redan hade bara underkläder på sig) och sprang i vattnet och doppade oss! Jag måste säga att det verkligen var kallt. Om det inte hade varit stekhett på land hade jag aldrig gjort det, men nu var det extremt skönt att bli avsvalkad! Och dessutom har jag ju tagit årets första dopp, vilket jag är mycket stolt över! ^^
Och inte nog med det, efter skolan var det minst lika varmt, så Josse och jag stack ner till stranden igen och tog ett dopp till! Härligt var det! ;)

Nu luktar jag sommar över heela kroppen! Visserligen inte en särskilt fräch lukt, men den tar fram sommarminnen i alla fall! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar