måndag 24 maj 2010

Likadana kläder som alla andra

I lördags var jag till Täby med familjen och shoppade. Jag hade skrivit en lång lista på saker jag behöver, men det gick inge vidare, hittade typ en av ca 20 saker.. Så nu har jag inga avslutningskläder heller! Så jag får väl springa omkring och leta här på Åland och ha likadana kläder som alla andra här! Haha, okej, inte riktigt, men jag lovar att någon kommer ha en likadan klänning som jag!

Men nu till de saker som jag faktiskt köpte:
En gul klänning (vardags)
En röd- och vitrandig t-shirt med puffärmar
Tre par söta trosor
Ett par lila rosformade örhängen
Två gulliga vasar (ser ut som hinkar) med jättegulliga bilder på plus mini rosor att plantera i

Om jag orkar kanske ni får se bilder lite senare! Men förvänta er inte för mycket, jag är ju som jag är, lat och glömsk! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar