fredag 27 augusti 2010

I'm alive!

Jag gjorde det! Jag hade min engelska lektion i dag! Som förresten inte handlade om varken Titanic eller Romeo & Juliet. Jag ångrade mig och bestämde för två dagar sedan att jag skulle ha om rädslor i stället. Jag väl inte direkt säga att det gick bra, eftersom högtalarna först inte fungerade, videon hackade, alla satt helt tysta när jag ställde min första fråga (det var extremt pinsamt) och jag tror jag råkade säga disgusting när jag försökte göra om discuss till ing-form.. hrm, jaa. Sen när läraren frågade om jag hade något att säga för att avsluta lektionen var min hjärna helt borta och jag sa typ: "Erhm.. noo, i don't think so. That was all my questions.." Haha! Men jag fegade inte ur eller hoppade av kursen i alla fall (som jag funderade på ett bra tag) utan jag gjorde det, och överlevde! Så lite stolt är jag ju över mig själv! :)

Nu ska jag kolla på The Vampire Diaries! (Jag vet, jag kollar nog alldeles för mycket på tv-serier..) Jag läste att säsong två ska börja den 9 September, så nu kan jag kolla på det sista avsnittet i säsong ett och ändå ha fler program att se! :D Haha! (Och så kanske jag råkar se lite av Glee igen också....)

Eftersom jag lånade Titanic förut när jag trodde jag skulle prata om det på engelskan, så tänkte jag, Josse och Binci se på den i kväll! Myspys!

Sen ska jag nog sova resten av helgen, så godnatt kan jag ju säga då! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar