onsdag 18 augusti 2010

Om vi inte får vårt höstlov dör jag!

Skolan har börjat och jag är redan trött på den. Om det är något jag verkligen hatar så är det att vakna av väckarklockan halv 7 på morgonen och vara tvungen att gå upp ur min varma sköna säng. (Och snart kommer den vara ännu skönare, när jag får en breed säng! :D) Jag behöver verkligen ett höstlov så småningom så jag hoppas verkligen vi får det. "Vi får se om det blir något höstlov.." -Rektorn. !?!
Någonting jag verkligen inte heller tycker om är att prata inför folk. Jag är nog knäpp, eller så har jag bara sån psykisk störning, men jag blir alltid jättenervös så fort jag står framför typ 10 personer och ska prata medan dom lyssnar på mig och tittar på mig. Det spelar ingen roll om jag känner dem eller inte, jag blir alltid lika nervös och jag vet inte vad det beror på! Däremot när jag ska prata inför mina gympa elever går det hur bra som helst! Och dom är ändå ca 15 stycken. Men det kanske beror på att dom är så mycket yngre än mig.. Men hur som helst så är det därför jag fasar inför nästa veckas fredag, då jag ska hålla en lektion i skolan. På engelska! Jag kommer antagligen stå och mumla något oförståerligt (som en viss annan person på samma lektion.. hrm..) och få alla att sitta knäpptysta (eller gapflabba) istället för att diskutera, som är meningen!
Men det är inget jag kan göra åt, jag är tvungen att ha lektionen för att bli godkänd antar jag. Jag får bara se till att komma på ett intressant ämne som är roligta att diskutera om! (Har ni förslag får ni gärna hjälpa mig! ^^) Nu ska ja göra mina läxor (!) och sedan försöka gå och lägga mig 10! (undrar hur det kommer gå..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar