fredag 21 januari 2011

Äntligen helg, dags för avslappning!



Kom just hem från ett jobbigt, men väldigt roligt balett pass. Det är helt otroligt vad jobbigt det kan vara att stå vid en stång medan man böjer på benen och viftar lite med armarna! Det är så mycket jobbigare än det ser ut! (Och nej, det beror inte på att jag inte är vältränad! ;))

I onsdags kollade jag på första programmet av Glee säsong 2 (på datorn då, eftersom vi stackars ålänningar inte har möjligheten att se tv11..). Och det var jätterbra! :D Älskar verkligen den tv-serien. All musik är helt fantastisk, jag beundrar verkligen den person som arrangerar låtarna och den som skriver manuset! Om jag var tillräckligt bra, lite äldre, pratade flytande engelska och bodde i USA skulle jag ha gått på audition till andra säsongen! Haha! ;D




Gammal låt, I know, men väldigt fin! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar