söndag 17 april 2011

På väg hem igen

Helgen spenderades i skärgården hos min mormor och så träffade jag mina fina vänner där! Riktigt kul hade vi, pratade, skrattade och sjöng och spelade en massa! :D

Har sagt det förut, men jag säger det igen, jag borde investera i en ukulele! Haha, det är skitkul att spela! Och inte så värst svårt heller! ^^ Det är helt enkelt härligt att vara i ett hus med massa olika instrument som det är fritt fram att spela på (dvs testa och inse att det kan låta förfärligt också..)! Vet inte hur länge jag satt framför pianot och klinkade lite. Haha!

På våg dit (5 timmar med båt...) kollade jag och min lillasyster på Letters to Juliet. Jag har aldrig riktigt fattat vad den handlar om, men alla har sagt att den är bra, och det måste jag hålla med om att den verkligen var! Precis min typ av film! ^^



Egentligen borde jag inte alls sitta här vid datorn just nu. Jag har musikteoriprov på tisdag, och borde lära mig alla småsaker utantill. Men jag inbillar mig att det är lätt och att jag kan allting, och klarar det genom att bara kolla igenom det lite kvällen innan. Hm, vi får väl se! Hehe!

Bara en timme kvar av båtresan nu (ägnade ca 2 timmar åt att titta på Tangled igen med syrran min, haha!) och sen kan jag lugnt lägga mig i min säng, och försöka somna tidigt och få bättre sömnrutiner! :D (lycka till..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar