onsdag 27 april 2011

Påskis

Okej, jag erkänner det. Jag suger på att blogga..! Jag skriver sällan, har inget vettigt att berätta, och dessutom är det knappt någon som läser den!

Men om det mot all förmodan finns någon intresserad där ute, kan jag berätta att jag nyligen var på min sista körlektion. Vilket innebär att jag så småning om kommer att skriva provet!! Men eftersom los Españoles kommer hit nästa vecka så kommer ju inget att hända då, men vecka där efter får vi se! Skulle vara skönt att få det över. Jag har varit så himla seg på det. Min födelsedag kom liksom bara så plötsligt och sen har jag varit lat, och pappa och jag har så olika tider, så körningarna blir inte så ofta! Men nu ska det snart bli av hörni!

Ikväll är det sista balettlektionen! :'( Haha, nej men jag kommer nog faktiskt sakna det lite! Direkt efter det bär det snabbt av till ÅMI på konsert för att sjunga Queen låten! Hetsig kväll det här! Dessutom råkar det här vara dagen då jag hittills har som mest läxor.. Haha, lyckat! ;)

Påsken är redan förbi. Det blev inget påskpynt för min del. Jag var istället på ungdomsfestivalen/konferensen Identity i Stockholm med Fanny och Ellinor! Och riktigt lyckat var det! :) Men påskgodis blev det ändå, haha, inget hindrar mig från det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar