onsdag 6 april 2011

Onödig uppdatering.. :)

Det är kväll och +10 grader i skuggan. Och trottoarerna svämmar över av grus (inte is längre)Nu är våren här på riktigt! :D Jag skrev sista provet i morse, så nu är jag leedig dessutom! Visserligen skriver jag svenska i mrn, men inget plugg prov iaf! ^^

Fast annars ha den här provperioden gått jäättedåligt.. Skönt att den är över! Jag kom ju efter en vecka, å jag hann aldrig riktigt ta igen det, så det blev massa nytt att plugga till provet i stället. I går pluggade jag ca. 9 timmar i sträck.. Inte mänskligt! Dessutom skrev jag franska studentprovet tidigare, och fick resultaten, men det visade sig att det inte gick så bra.. Men jag var nog godkänd i alla fall, tror jag! Haha

På baletten idag fick vi beröm för stora framsteg, kändes bra! :D (men tycker fortfarande jag ser ut som en flodhäst när jag ser mig i spegeln, så ni kan ju tänka er ur det såg ut innan framstegen.. haha)

1 kommentar: