torsdag 13 oktober 2011

Höstlooov

Lite ledighet ska bli riktigt skönt! Spenderade kvällen hos mina kära grannar med kladdkaka och film! :)



I morgon ska jag till frissan. Älskar att vara där, det är så skönt att bli ompysslad. När hon tvättar håret på mig sitter jag till och med i en massagestol! :D Ska dessutom färga håret då, det kommer bli spännande. ;) Har typ alltid varit blond, så ska bli skönt med lite förändring faktiskt!

Mamma och pappa var över till Sverige idag och köpte bl.a. lite grejer till mitt rum från ikea. Så nu när alla prov är över ska jag satsa på rummet och få det fiint! :D

Ååh, jag får nöjet att somna till ljudet av smattrande regn mot fönstret i kväll! ^^ Godnatt!

(Nej förresten, det är ju hagel! :O Men ljudet är det samma, så mysigt ändå, haha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar