fredag 30 september 2011

Klaaar

Och äntligen är studentproven över för i år! :D Fy vad degig i hjärnan man blir av att sitta och skriva i fem och en halv timme! Använde nästan hela feta pappersbunten man fick, galet! Stel blir man också.. När jag skulle på toaletten hade jag svårt att röra på benen, haha! Men helt okej tror jag väl ändå att hälsan gick, det var mest flumfrågor.. :P

Nu har jag just tittat på sista avsnittet av One Tree Hill på säsong 3, en liten belöning efter allt hårt pluggande! ;) (men nu måste jag ju se nästa avsnitt, för de slutade för spännande, det är det som är faran med att ha börjat titta igen, haha!) Och nu är jag dessutom på väg till Korpo för att träffa fina människor! :)

Usch vad chips sugen jag är.. Men jag får försöka hålla mig. En negativ sak med att skrivnngarna är över, nu har jag inget att skylla på längre, haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar