lördag 10 november 2012

Helgens stora planer

Efter en tung start efter höstlovet är det äntligen dags för en välbehövd helg. Det är jobbigt att vara ledig både måndag, onsdag och fredag, och utöver det ha tre lektioner, dags att vila ut sig! ;)

Nej, men idag ska jag i alla fall städa, vilket verkligen behövs kan jag säga. Före och efter bilder skulle kunna vara rätt intressant, men jag skäms tyvärr för mycket för det.. haha. Jag har nog helt enkelt planer för hela dagen i och med städningen. Sedan måste jag läsa den där omtalade jazzboken.. suck. Som tur är det finns det ett facit, så det kommer säkert sluta med att jag enbart läser det, haha. Och när jag har ledig tid ska jag titta på dvd:n som Fanny skickade mig från Hillsong Conference, öva på min Alicia Keys låt (If I Ain't Got You) och har jag tur kanske till och med ta mig en sväng till biblioteket.


Mitt lilla sidoprojekt på piano när jag inte längre orkar öva på något jag måste lära mig. Jag har nästan lärt mig introt, det är svårt, men roligt. Låten är ju så otroligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar