onsdag 14 november 2012

onsdag

Igår hade vi konsert på Musikaliska, det var riktigt roligt! Vi framförde några gamla låtar, och när det var dags för If you want me to stay, hade jag planerat att ha en fusk lapp med texten på bakom en monitor. Men när det väl var dags var den borta, och allt jag hade kvar var ett programblad.. Haha. Men nu vet jag i alla fall att jag nästan kan den utantill.. ;)

På kvällen såg vi på Tarzan här på internatet (wihuu :D) och sen gick jag inte och lade mig förrän vid halv 3.. Så i morse blev det ingen frukost, utan vaknade ca en halvtimme innan skolan började (och jag kan ju tillägga att jag hade planerat att göra min läxa då på morgonen också). Mina morgon rutiner har verkligen ändrats. Jag tar ca en kvart på mig att göra mig i ordning innan jag går ner till frukosten, eller så klarar jag mig rätt bra utan frukost, som idag. Undrar vad detta beror på.. Kanske att jag har blivit ännu segare att komma upp på morgonen, så att jag helt enkelt måste anpassa mig efter det.. haha ;)

Förresten så har vi börjat med jullåtar i skolan nu! :D Jag har verkligen börjat längta till jul nu. Nästan till och med snön... Jag tror jag håller på att bli knäpp.


2 kommentarer:

  1. Jag såg bilderna! Du var superfin! :D Och om du är knäpp så är jag också det. Jag SKA ha julkänsla iår, men hur får jag det förutom genom att lyssna på jullåtar?

    SvaraRadera
  2. ah, jusste! den konserten som jag skulle gå på.. hehe :D jag var där - andligt! jag är alltid med dig förstår du! jätteduktigt!! :D hihi kraaam! <3

    SvaraRadera