onsdag 28 november 2012

onsdag

Gissa vad jag gjorde i går? Kl 6.30, före frukost, åkte jag och Carin till simhallen och simmade i 45 min! Jag är rätt så stolt måste jag säga, jag trodde aldrig jag skulle orka. Men det var otroligt skönt. Nästan ingen i bassängen, och bäst av allt: inga gamlingar som tycker det är jätteroligt att stanna upp mitt i banan (precis där man ska simma) och köra egen spontan vattengympa.. 

På kvällen åkte vi och lyssnade på KMH:s funkkonsert. De hade jobbat med Tom Beimel (som vi hade som gäst föreläsare två dagar) och körde vissa låtar som vi också gjort, så det var jätteroligt att höra. Men samtidigt lite ångestfullt, haha, de var så otroligt duktiga!!

Idag kommer Geir Rönning hit och ska gäst föreläsa. Och så ska vi ha ensemble också, men ingen vet riktigt vad som kommer att hända. Det ska bli spännande att se vad han har att säga!

Nu måste jag äta frukost, vi börjar visst om en halvtimme... Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar