söndag 7 mars 2010

Happy birthday to me!!

I dag fyller jag år! :D Nu får jag ju börja övningsköra! Så se upp på gatorna alla, det är inte tryggt där längre! ;)

Fick en söt rosa kamera i present, som jag så småning om ska utforska. Så nu kommer det antagligen komma upp lite bilder här på bloggen, och antagligen på facebook med! ^^ Jag har spenderat morgonen med att titta på tre filmer (!) med två av mina väninnor! Jag gick hem till dem i pyjamas.. Det finns många fördelar med att bo i samma hus som dem, och bara behöva gå över vinden dit! ^^ Men jag måste säga att filmerna vi såg på var heelt galna! Åtminstone den som var en slags parodi på American Pie.. Haha!

Oj, nu känner jag hur hungern kommer smygande! Snart borde det nog vara dags för en lite födelsedags middag! Mysigt!

Gamlingen önskar alla en fortsatt mysig dag!

1 kommentar: