måndag 15 mars 2010

Värme på väg!

Såå trött på all snö, vill bara ha värme nu! Men solen har ju visat sig lite mera nu i alla fall! Jag tror att jag tänker börja sola på balkongen varje dag efter skolan från och med i mrn! Mitt ansikte brukar alltid vara så efterblivet på bli-brun-fronten!
Asså jag vill bara att det ska bli typ torsdag, så att jag slipper de här dagarna när jag måste fundera på vilka kurser jag ska välja.. Usch vad det är jobbigt att tänka på framtiden och måsta bestämma den nu!
Och inget känns riktigt bra i dag, vet inte varför, men jag har känt mig lite nere nu i dag.. Suck, jag hatar såna här dagar! Jag känner bara för att typ se på nån romantisk film och gråta en skvätt och slänga i mig lite onyttigheter! Mycket konstigt av mig, det är inte ens min tid i månaden så att säga. Nåja, får hoppas det blir bättre i mrn...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar