onsdag 7 juli 2010

Hemma efter en undrbart rolig vecka i skärgården!

Ännu en veckas läger förbi, och lika fort går den som alltid! Men det var nog en av de bästa veckorna på hela sommaren (kanske till och med hela året..). Det var så roligt att träffa alla igen och att dessutom få lära känna några nya riktigt treviga typer. Det är något som jag verkligen tycker om, att lära känna nya människor! :)

För att kortfattat berätta om lägret så kan jag säga att vi simmade, sjöng, spelade (spel och instrument), läste i och diskuterade Bibeln, gömde telefoner, kastade ledare i sjön (hrm), dansade, tävlade bl.a om att kasta väskor, äta knäckebröd, svara på frågor i skogen, spela krocket, springa i vattnet och mycket mer!

Det var helt enkelt en jättebra vecka! Jag har inte bara lärt känna underbara människor, utan jag har också lärt känna mig själv bättre, eller hur jag nu ska uttrycka mig.. Men jag känner mig liksom mycket gladare nu efter denna lägervecka (inte för att jag var lessen innan, jag är bara gladare nu)! Men sorgligt nog var det sista året jag fick vara där.. Eller fick och fick.. Egentligen var jag för gammal redan i år, men jag och Ellinor åkte i alla fall (man har ju kontakter och vissa fördelar, hehe)! Men nästa år kommer jag nog inte få åka, om dom inte ändrar åldersgränsen förstås! ;) Men jag har i alla fall uppfyllt mitt mål; mitt lag vann lägermästerskapen! Det var på tiden, efter alla dessa år som jag har kämpat så väl!! ;)

Nåja, slut med skryteri nu. Bra kämpat laget!! Kan ju avsluta inlägget med att så fint (och ärligt) säga att jag älskar er alla som var på lägret så väldigt mycket! Kram på er, och hoppas vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar