onsdag 21 juli 2010

Nu har jag sett på Eclipse

Jag glömde nämna att jag kollade på Eclipse när jag var i Edsbyn. Jag hade turen att den gick på bio just den helgen jag var där! ^^ Den var faktiskt bra, bättre än ettan och tvåan, tycker jag i alla fall! Förutom den lilla detaljen att dom hade bytt ut hon som spelade Victoria! Det irriterade jag mig väldigt mycket på. Man ska helt enkelt inte byta ut skådisar.. Men det var visst på grund av att hon valde en annan film framför Eclipse, om jag förstod hela saken rätt..!

Men i övrigt var filmen bra. Kristen Stewart spelade lite bättre i den här filmen. Jag kan verkligen inte fatta hur folk kan säga "ååh, hon är så begåvad!". Dom måste ju tvinga henne att spela rollen som Bella, jag bara frågar, varför ville dom så gärna ha henne??

Men okej, jag ska sluta klaga på andra. Jag kan ju inte direkt säga att jag skulle kunna göra det bättre själv, och jag tycker ju fortfarande om filmerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar