onsdag 24 oktober 2012

Det funkar.. ;)

Idag hade vi vår funk-konsert, och det gick rätt bra måste jag säga. Otroligt kul var det i alla fall! Tyvärr är jag ju så fantastiskt dålig på att komma ihåg att ta bilder, så ni får använda fantasin. Jag kan avslöja att det var färgstarkt, glitter, päls och mycket sväng! ;)
---------------------------------------------------------
I morgon den här tiden sitter jag på båten på väg hem till Åland! Vi har höstlov, så nu blir det över en vecka hemma, ska bli otroligt skönt! För tillfället håller jag på och packar, det går väl sådär. Jag har antingen för lite väska eller försöker klämma ner för många saker.. Antagligen det sistnämnda. Jag får helt enkelt kompromissa lite och försöka få det att funka (höhö!) (Ursäkta mig, jag har blivit smittad av min klass dåliga ordvitsar...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar