lördag 6 oktober 2012

Helg

Igår var en skön dag. Jag sov ända till 10 och kollade på New Girl till frukosten. Sedan begav jag mig ut i den otroligt vackra naturen på en powerwalk/joggingrunda. Det är helt otroligt hur fint det är här. Jag kan inte sluta förundras över de vackra skogarna varje gång jag är ute i motionsspåret. Tyvärr glömde jag min kamera (och min mobil är ju inte den bästa) så jag fick än en gång nöja mig med att bara titta. Kanske kommer jag ihåg den nästa gång, så kan jag dela med mig av den underbara omgivning som jag har!

Resten av dagen spenderade jag med att rita på ett nytt porträtt. Jag är ännu inte klar med bilden från i somras, men den blev så tråkig att rita.. Vi får se om den någonsin blir klar. Nu håller jag på med ett riktigt närporträtt, så det blir kul med så mycket detaljer! (Hoppas jag i alla fall, om jag inte failar totalt.. haha!)

På kvällen kollade vi på filmen Hanibal, som verkligen var galen. I början var den helt okej, men mot slutet blev den bara knäppare och knäppare... Haha!
Idag är det så fint väder igen, så jag funderar om jag måste ta mig ut på en promenad bara därför (med kameran!). Ha en skön helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar