onsdag 5 december 2012

Snöstorm

Det har varit så mycket snö idag att alla lektioner blev inställda, eftersom bussen inte klarade av att ta sig ut till skolan. Nackdelen med att bo i skogen, haha! Så det blev en väldigt slapp dag.
Detta vaknade jag upp till i morse..

Nu är klockan inte ens 8 och jag har sitter i sängen med pyjamas och har till och med borstat tänderna. Vad händer med mig?!

December i alla ära ska jag dela med mig av en trevlig jullåt. :)

Samma personer som jag visade i det här inlägget tidigare.

Det är som jag alltid säger, så fort det har blivit december känns det som att tiden bara springer iväg mot den 24:e. Om mitt mål är att vara tidigare med julklappsinhandlingen är förra året så har jag ju i alla fall ingen panik. Man ska ju se det från den ljusa sidan! ;)

Men jag är faktiskt riktigt trött, har lite huvudvärk och känner att jag inte har gjort något vettigt alls idag. Då känner jag att man lika bra kan lägga sig och hoppas på att morgondagen har vettigare saker att erbjuda. Är jag duktig så orkar jag gå upp tidigt Vilket jag antagligen kommer att göra med tanke på vad klockan är nu..) och städa rummet innan skolan börjar. Vi hoppas på det! Godnatt! :)

1 kommentar:

  1. alltså haha! här har snön typ regnat bort och dom har lovat plusgrader, tror jag! galet hos dig ju!!

    SvaraRadera