lördag 22 december 2012

Hemma på ön

Igår tog jag verkligen jullovet på största allvar och gjorde i princip ingenting. Jag sov till halv 12, åt frukost vid tvn hur länge som helst, spelade tv spel, var en snabb sväng ner på stan och köpte en julklapp, och på kvällen vid 21-tiden gick jag hem till Cissi och träffade mina underbara vänner som jag inte sett på jättelänge! En lyckad dag med andra ord!

I torsdags, sista dagen i skolan, blev vi äntligen klara i studion med vår jullåt. Det har tagit länge, och då gjorde vi ändå en otroligt snabb mixning. Hur trött jag än är på att höra My Grown up Christmas list nu så måste jag säga att det är otroligt roligt att vara i studion och spela in, mixa och testa sig fram till nya ljud. Jag är ju faktiskt en av de två i klassen som har nyckel dit, så nu ska jag börja utnyttja det och gå dit oftare och experimentera!

På dagens schema står julklappshandla, julklappspaketera, julklappsrimma, julgranspynta och baka pepparkakshus, så det är nog bara att sätta i gång!

Åh, jag vill fortfarande verkligen ha blåa julgransbollar, vad svårt det ska vara att hitta såna..

1 kommentar:

  1. Hoppas allt e bra med dig ! :) God jul :) O kanske vi ses på MVV ??:)

    SvaraRadera