onsdag 19 december 2012

Snart jullov

Tiden går så fort och det känns som att jag alltid har något att göra. Nu är det redan julafton om bara fyra dagar! December går alltid lika fort. På flera veckor har jag knappt hunnit kolla min mail eller bloggar (som jag annars brukar göra varje eller varannan dag), bloggen har legat tyst rätt länge och jag ligger väldigt mycket efter i mina tv serier samt julkalendern.

Vanligtvis brukar jag ta mig tid att ta det lugnt och slappa med saker som dessa, men nu har det bara inte blivit av. Vart försvinner tiden liksom? Jag har inte ens hunnit ta igen min förlorade sömn efter lucian då vi gick upp runt fyra, fem tiden två dagar i rad. Men kanske det är lika bra att det är så här just nu, då kommer jullovet kännas extra fint i morgon kväll när jag kommer hem och äntligen kommer få sova ut, hur länge jag vill! Dessutom får jag träffa min Bianca redan i morgon kväll på båten! Jag ser verkligen framemot jullovet nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar