torsdag 8 september 2011

Mihii :D

När jag kom hem från skolan idag kom mamma med en jätteöverraskning. Hon har bokat biljetter för mig och Linnea på Romeo & Julia musikalen i Stockholm på höstlovet!! :D Jag som velat se den ända sen förra julen då den hade premiär, men nu ska de ha nypremiär igen! Det kom verkligen otippat, att mamma bara så där skulle bjuda oss på det, men tydligen hade hon hittat något erbjudande! :D Ser verkligen fram emot det! ^^

Har lagt ut den här tidigare en gång, men de finns ju ingen annan blid, haha!

Idag var vi förresten på "löpskytte" på gympan. Det var jätteroligt, haha! Det var som skidskytte, fast man sprang istället. Jag var faktiskt riktigt bra, täffade alla fem båda första gångerna! Sen när vi hade stafett missade jag bara en(!) totalt! *stolt* :]

Nu tänker jag rita lite igen medan jag kollar på True Talent :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar