tisdag 6 september 2011

Bra jobbat ;)

Vad jag har gjort mycket nyttigt idag: svenska föredraget gick tydligen jättebra(!), jag har fixat mig ett sparkonto, hämtat min linser (som jag skulle fått för flera veckor sen..), köpt ett par efterlängtade örhängen (från KappAhl) och en liten Ben & Jerry's (kanske inte så nyttigt, men gott ;)) som jag åt under Idol! Hade dessutom en ganska så lyckad sånglektion idag! ^^
Mindre lyckat var ju att jag totalt glömde bort min tandläkartid.. Och det ironiska är att vi faktiskt hade fått dan innan om att många inte har dykt upp på sina tider, och att man skulle respektera dom.. Bra det gick!
Men i övrigt, en rätt så lyckad dag! :)

Förresten, måste ju bara nämna det, i går när jag kom hem från kören och just hade kört in bilen i garaget (har blivit jättebra på det förresten!) och skulle stänga dörren, så gick nåt snett och helt plötsligt hade jag gjort sönder dörren.. Haha! Den hade liksom hoppat ur skenan eller vad man ska kalla det, så där stod jag och försökte hindra den från att smälla in i bilen medan jag förtvivlat/skrattandes ringde pappa som sen ringde fastighets gubbarna.. Så nu är det bra igen, men hur den gick sönder från första början är fortfarande ett mysterium! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar