måndag 5 september 2011

En vecka senare

Idol har börjat, hurra! :D Det är en av grejerna jag tycker så mycket om med hösten (förutom att man får börja tända massa ljus, kura ihop sig i en filt med något varmt att dricka, dom fina färgerna, klä sig i mysigt höstmode förstås.. fine jag erkänner, jag gillar hösten), det börjar en massa bra tv-serier igen! Idol, True talent, The mentalist, halv 8 hos mig m.m...
Men... dagens i-landsproblem: Idol och Ensam mamma söker kom samtidigt på olika kanaler, missade mamma programmet :(

I helgen kidnappade vi förresten Binci (som fyllde 18 igår!), tog med henne hem till "Vårdö" (som vi fick henne att tro, eg. sund haha), gav henne lite utmaningar, åt god middag och hade jättetrevlig kväll (med lösmustascher på;))!

Nu ska jag försöka göra lite av engelska läsförståelsen.. Idag på timmen blev vår lärare jättearg på mig för att jag hade råkat glömma mitt läsförståelsehäfte hemma. Hon babbla på att jag måste åka hem och hämta det, att jag går i trean och inte borde glömma sånt m.m. Någon som vaknade på fel sida i morse eller? Fånigt nog insåg jag för bara en stund sen att jag hade haft häftet i väskan hela tiden.. Typiskt mig.. haha!

Men i mrn, sovmorgon! :D Börjar först halv 10, ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar