onsdag 7 september 2011

Regn regn..

Just idag har jag varit tvungen att vara ute hela tiden, när det regnar som mest! Cykla till banken (fick nåt rabatt kort :D), till tandläkaren för att fixa en ny tid, till Medis på musiklektion.. Och där emellan till och från skolan hela tiden! Och nu när jag får vara inne har det ju så klart slutat ösa ner!

Nu är det dags för en och en halvtimmes total effektivitet! Plugga tyska ord, läsa svenska bok (nån räddaren i nöden.. ska läsa 180 sidor på två dagar...), plugga spanska och göra engelska läsförståelse.. Vilken härlig blandning av alla språk! (Jag ska inte ens nämna att jag borde börja på med studentpluggandet..)

Längtar efter studentskrivningarna är över för i höst.. Då är det bara högskoleprovet kvar, haha! Sen ska jag på fullt allvar börja leta upp möjliga skolor till nästa år.. Usch vad jag kommer få att göra!

(ursäkta klagoinlägget, men ibland är det så bara ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar