onsdag 14 december 2011

14 december

Idag fyller sötaste Anna år! Och klarade teoriprovet gjorde hon också, grattis igen! :D

Gah, tiden går så snabbt! Det har bekräftats igen: så fort det har blivit lilla jul säger det vips och så är det julafton! Men jag tycker ändå jag ligger ganska bra till på julklapps fronten! :)

Usch, jag blev lite besviken på glees julavsnitt "Extraordinary merry christmas". Jag förväntade mig väl en del också, eftersom jag gillade andra säsongens julprogram så mycket (A very glee christmas), men dom hade med jättemycket onödigt.. Typ som att minst en kvart var i svartvitt när dom var med i nån "tv" eller hur det nu var. Jättetråkigt. Men alla sånger var dock fina, men dom kunde ha gjort det så mycket bättre. Och nu får jag vänta till januari först på ett nytt avsnitt!

glee säsong 2

Jag har varit väldigt trött hela dagen, så jag är väl dum som sitter och bloggar nu egentligen, haha! Men det blev ett ganska slarvigt inlägg, och nu ska jag försöka sova riktigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar