torsdag 29 december 2011

GOD JUL (så här i efterhand)

Julafton är förbi och jag njuter som bara den av jullovet! (det vill säga sover länge och slappar på dagen!) Jag lyckades trots allt få lite julstämning till den stora dagen, med hjälp av Kalle Ankas jul så klart. ;)

Här kommer nu lite bilder på hur min jul har varit. Först en lite bild jag fixade ihop av några av mina julklappar! :)

Ja, ni ser rätt, jag är nu ägare av en egen gitarr! Nu blir det till att öva! ;) Och jag blev jätteglad för alla presenterna (även de som inte fick plats på bilden!)

Vår vackra julgran och alla fina presenter, före julklappsutdelningen.

Vi har ju fortfarande ingen snö och cirka 5 plus grader! Men idag hade vi riktigt fint väder i alla fall. Lyckades få några fina bilder på det. :)




Hoppas ni alla får ett fortsatt trevligt jullov! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar