måndag 19 december 2011

Rummet så gott som klart!

Äntligen är mitt rum klart! :D Och gissa vad mer som är klart? Mina julklappsinköp!! :D Jag är så stolt över mig själv. Hela fem dagar före julafton! ;)

Nu ska ni få se de efterlängtade bilderna... ;)

Här ska jag bara spika upp lite krokar på det tomma utrymmet på väggen där jag ska hänga hårfön, locktång och borstar m.m.
Och ser ni julklapparna? Två av dom ska skickas till Korpo snart, och en av dem kommer därifrån! Spännande! :]

Den svarta kroken (som här är endast hänger löst på en gammal tavelkrok, haha) ska flyttas ner lite grann och spikas fast så att den hålls!

Annars är allting klart! :D (I spegeln syns min julfestklänning för övrigt! (4,95 från H&M om jag får avslöja hur billigt klädd jag går!))

Gissa vad jag just märkte: DET SNÖAR!! :D Visserligen är marken för blöt för att det ska fastna, men det är fortfarande jättefint! Kan fortfarande inte riktigt fatta att det är sista skoldagen i morgon, julfest på onsdag och julafton på lördag. Som jag har sagt, hela december går jättesnabbt!

Det blev väldigt många utropstecken och glada smileysar i det här inlägget!!! :D Men det är väl bara positivt! ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar