lördag 3 december 2011

Framtiden ser rätt så ljus ut trots allt

Det är något konstigt med att vara i Stockholm. Man äter inte, dricker inte, och är alltid jättetrött på bussen hem och skulle kunna somna redan klockan 6. Jag känner att jag fortfarande lider av vätskebrist och går till köket typ en gång i kvarten för något nytt att dricka, haha!

Under SACO-mässan i Älvsjö igår plockade jag på mig alla möjliga kataloger och broschyrer. Jag har nog lite att läsa nu i alla fall.. ;)

Hoppas att jag hittar något intressant nu, så får jag låta det mogna under ett år, så kanske jag åker tillbaka nästa år igen. Då när jag är lite mer insatt i vad jag vill göra så kan jag gå och prata mer ingående med elever från just de skolorna. Det känns som att det nog kommer lösa sig till slut hörni! :)

Kollade just på idol reprisen. Jag hejade ju på Moa, hon hade förtjänat att vinna! Men samtidigt var det rätt så bra att hon åkte ut, för då slipper hon bli idol-stämplad och kan istället göra det hon gör bäst: skriva egen musik och köra sitt race!

Älskar den här låten, ska bli kul att se vad som kommer i framtiden. :)

1 kommentar:

  1. Haha, om du var på drottninggatan/gallerian mellan 11-15 så var vi där samtidigt! De var ju så mycket folk där! xD

    SvaraRadera