söndag 25 mars 2012

Inga fler studentprov. Någonsin.

Alla studentprov är äntligen över och jag går över till att göra ingenting! Rätt härligt måste jag säga. Om det inte vore för de två timmar jag måste sitta i skolan och skriva samhällaprov om två veckor, så har jag sommarlov nu! ;)

I fredags, efter att jag hade skrivit matten (som inte gick superbra, men ändå över förväntan!) tog vi oss en sväng till resebyrån och bokade vår resa till Turkiet! Ska bli helt underbart att åka dit, få en fin solbränna passligt till studenten och få slappna av helt och hållet och få belöning för alla sena kvällar jag suttit uppe och stresspluggat och fått små panik attacker. ALDRIG MER, säger jag bara! :D Synd är bara att vår fjärdedel inte kan komma med oss. Hade varit kul att ha med henne också! Men förhoppningsvis är ju inte det här den enda resan jag gör, så nog ska vi ju hinna ha skoj utomlands tillsammans ändå! För, bara så ni vet, jag tänker göra många resor i min framtid.



Eftersom jag inte har nåt att göra nu en vecka framåt (innan jag måste läsa igenom samhälla anteckningarna), tänker jag ägna kvällen åt att se en film! (För det gör inget om jag går och lägger mig fem på natten om jag så vill!) Får se lite vilken det blir, mitt urval är rätt så stort.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar