söndag 18 mars 2012

Tagga pluggning!

I går började min marathonspluggning! Jag sitter med psykologiböckerna framför mig från morgon till kväll. Konstigt nog tycker jag det är ganska intressant, så jag förstår inte varför jag helt enkelt inte började lite tidigare.. Men jag har min egen lilla strategi över hur jag ska plugga de sista dagarna, så får se om den kommer funka. Student borde jag väl ändå lyckas bli hoppas jag!

Förresten så kan jag sluta oroa mig över sommarjobb, eftersom jag var in till Julius Café för att kolla när jag kan komma och provjobba, och så passade jag på att fråga hur stor chansen är att jag får jobbet efter det. Han bara skrattade lite och sa "ganska stor." Så det känns ju skönt i alla fall! :)


Dags att återgå till psykologins värld.

1 kommentar:

  1. Lycka till Jessica! Ska tänka på dej när jag övervakar imorn! Kram! :)

    SvaraRadera