torsdag 12 april 2012

Den ljuvliga våren

Jag tror alltid att jag tycker om våren, ända tills stunden är inne och jag ligger hemma i sängen med rinnande ögon, nyser, använder slut på alla näsdukar och hostar sönder halsen. Så härligt är det att vara pollenallergiker. Eller så är det nån slags förkylning blandat med pollen. Och jag som har försökt preparera mig så mycket; jag har haft på mig vinterjackan ända sedan december, har druckit massa finrexin och börjat med min medicin jättetidigt. Men ändå. Den där bakterien, eller vad det nu är, är helt hopplös.


Lite så här känner jag mig.. haha!

Till råga på allt ska jag ha kursexamen på ÅMI på måndag = jag måste sjunga = jag kan inte ha så här ont i halsen då! Men den dagen den sorgen. Jag har i alla fall varit produktiv idag. Jag har städat rummet, packat upp min reseväska (från helgen..), duschat, hämtat H&M paket (jippie!) och varit till ÅMI (vi har teoriprov nästa vecka!!). Men nu tänker jag kolla på nån tv serie tror jag, och sedan gå och lägga mig! Har bara fem avsnitt kvar av One Tree Hill nu! :'(

Min träningsvärk är så gott som borta förresten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar