tisdag 10 april 2012

Påsklo..nej, SOMMARlov!

Nu har jag sommarlov(vilket innebär att jag är garanterad student(!) och är helt klar med Lusse!), och det inleddes med en underbar påskhelg på EC i Vasa. Det var helt klart värt den 12 timmar långa resa det tog att åka dit och därifrån, ena vägen. Jag träffade många nya och gamla vänner, alltid härligt! Ser redan framemot nästa. :)

Jag kan verkligen känna av att jag har varit där; jag har fotfarande träningsverk från dansen. Haha! Varje steg jag tar är en plåga, och jag måste använda handikapps handtagen för att komma upp från toaletten, haha..! Men gårdagens promenad med Binci gjorde nog susen, för det känns lite bättre idag i alla fall!

Köpte även ett kilo godis för endast 3,90 (dock har allt redan tagit slut, pinsamt nog..).

Förresten så var jag ju på inträdesprov förra tisdagen, och det gick nog helt okej. Jag var jättenervös, men första låten gick i alla fall bättre än den andra, vilket (förhoppningsvis) gav dem ett gott första intryck. Idag fick jag ett brev från en annan skola som jag har sökt till, Kaggeholm, och snart ska jag på inträdesprov dit också. Mitt första inträdesprov är ju avklarat, så jag hoppas att jag inte ska vara lika nervös till det här. :)

Nu ska jag masa mig iväg till Binci för att fixa naglarna! :)

(Har tyvärr inga bilder jag kan visa upp, men ska försöka få tag på några så att ni kan få ta del av min påsk!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar