lördag 21 april 2012

ledigheten tar kål på mig

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Har i princip inte gjort något de senaste dagarna, och har därför inte känt behovet av att dela med mig av det, haha! Jag har nu insett att jag är riktigt dålig på att vara ledig, speciellt när det inte ens är sommarväder ute. Jag sitter hemma hela dagarna och har tråkigt. Som tur är ska jag och jobba min första dag om en timme, så får jag nåt att göra om dagarna. Ska bli ganska roligt, men jag är lite konstigt nervös. Tänk om jag gör bort mig helt, tar fel betalt eller nåt sånt. Har ju faktiskt aldrig använt en kassa apparat förut.. Vi får väl vänta och se hur det går!


I förrgår beställde jag en klänning från TopShop, och ni kan ju gissa vilken..? ;) Jag fick en väldigt trevlig överraskning av mina två Korpo/Pargas vänner. Jag fick nämligen ett kort med en studenttjej på framsidan (jag?) och inuti fanns det pengar till klänningen som jag vill ha! Tänk vilka fantastiska vänner man kan ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar