fredag 4 maj 2012

Fem dagar kvar!

Om fem dagar, exakt, sitter jag och mina härliga vänner på flyget till Turkiet! Därför håller jag som bäst på att gå igenom mina kläder som jag vill ha med. Har lagt dom i en liten hög och slängt hälften i tvätten. Så nu fram tills vi åker får jag lov att gå i mina fulaste kläder, vill ju ha med allt fint dit! ;) När jag ändå håller på och går igenom min garderob hittar jag en massa kläder som jag inser att bara ligger/hänger där. Så nu när alla mina Turkietkläder är i tvätten ska jag dra ut alla kläder som jag inte använder också. Förhoppningsvis blir det någon loppis i sommar som jag kan vara med i för att sälja alla kläder och allt annat som jag hittar i mina skåp och aldrig får användning av!

Jag borde egentligen ta mig en sväng till skolan för att rensa ur mitt skåp, lämna in nyckeln (och få tillbaka 10€ för den, jag som är så fattig just nu!) och föra över alla minnesvärda skolarbeten till min dator. Kommer kännas jättekonstigt att gå dit igen, tycker redan att det var länge sen jag var där! Nog kommer jag ju sakna den skolan, det måste jag ju erkänna..

Ikväll blir det Fantomen på opera med mina nära och kära! Härligt med fredagskvällar hörni! ;)

1 kommentar:

  1. oj tack fina du :) Jo allt e no helt bra med mig. Händer lite mycket i skolan och så , vårhajk o massa prov ,ledarskapsdagar och sånt men snart är det sommarlov :)

    å va roligt om du ska ti turkiet. Du ska ha de så bra där :D

    SvaraRadera