tisdag 29 maj 2012

Värme, värme, var är du?

Jag vill alltid tro att det är varmare än det är. Önskedrömmar antar jag. Jag skulle på stan för att uträtta lite ärenden och gick ut barbent i min ljuvliga sommarklänning. Men när jag kom ut möttes jag av en kall vind. Jag som hade legat och solat på balkongen några minuter tidigare! Jag blev tvungen att gå in på minimarket för att låtsas leta efter något, "inte hitta det" och sedan gå ut igen för att kunna gå tillbaka för att byta till jeans. Alltför att inte verka konstig när man vänder om mitt på vägen för att gå tillbaka. Tyvärr misslyckades jag. Mötte två tjejer på väg hem. När jag kom tillbaka efter mitt klädbyte mötte jag samma tjejer igen, vid samma ställe (dom hade uppenbarligen faktiskt köpt något på minimarket). De måste ha tyckt att jag var jättekonstig..

Till mitt försvar så ser det väldigt somrigt ut! Hela esplanaden utanför mitt fönster är nu grön och man kan äta frukost på balkongen i morgonsolen! Men jag får väl vänta med att springa runt i mina sommarkläder ett tag till antar jag. Hoppas bara på varmare väder till studenten (som är om FYRA DAGAR!!!!!!!! :D).

1 kommentar:

  1. De e roligt att läsa vad du skriver :D Ja saknar dig <3 :)

    SvaraRadera