måndag 29 augusti 2011

I brist på rubrikidéer..

Fortfarande förkyld, så jag gick hem idag efter tyskan, orkade inte vara kvar.. Märkte att jag visst inte är den ende förkylda i skolan, det är visst nåt som går nu.

Men trots förkylningen så var jag på bio i går med lillasyster, vi såg Pirates of the Caribbean 4. Väldigt bra, och rolig, trots att varken Keira eller Orlando längre var med. Vilken tur att jag gillar Johnny Depp så otroligt mycket då! ;) Han är verkligen bra skådis, och jag kan till och med tycka att han är snygg, fastän han är 47(!)! (inget illa menat till de äldre nu, men jag menar bara att jag personligen brukar dras till dem i min egen ålder.. haha!)

Har kollat på tv-serier, barnprogram, film, halv 8 hos mig (älskar Helge Skoog) med mera hela dagen, och nu ska jag gå och lägga mig! Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar