söndag 15 januari 2012

Nostalgiii

Åh vilken lycka! Jag har jättelänge (jag pratar om månader, halvår kanske) funderat på ett barnprogram som jag minns från när jag var liten. Men när jag har frågat någon vad det heter har ingen fattat och jag har börjat fundera om jag hittat på allting. I och för sig kan jag förstå dem, min förklaring var nämligen: i introt blir någon jagad av något slags fordon och musiken påminner om saxofonen i Careless Whisper, huvudpersonen är en tiger/räv/mus eller liknande med en hatt och de löser massa mysterier. En mycket detaljerad beskrivning, i know, haha, men det är allt jag minns.

Men så idag, bestämde jag mig för att (för andra eller tredje gången) försöka googla det, med hjälp av mina dåliga ledtrådar, och gissa vad? Jag hittade det!! :D Så tack "Mordos" som skrev om den på nån sida!

Någon mer än jag som kommer ihåg Montana Jones? Ett av mina favoritprogram vill jag minnas...


Det är allt bra härligt med lite nostalgi.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar