söndag 22 januari 2012

hänt

Den här helgen har jag gjort ovanligt mycket. Trots att så många har varit iväg till Åbo. Men jag har haft riktigt trevligt kvar här på ön. I fredags ändrades våra skridskoplaner eftersom dom inte hade fixat banan (!?) och den var helt bucklig, så vi gjorde ett försök till pulkbacken istället, och det blev riktigt lyckat! Första (och kanske enda) för denna vinter. Sen ägnade vi kvällen åt vårt nya sällskapsspel (ryktet går, väldigt skoj!).

Lördag blev det fika på Havtorn med Cissi och André, och jag köpte en alldeles för stor, men otroligt god, brownie. Jag var proppmätt efter bara halva och smugglade ner resten i en servett i väskan.. ;) På kvällen åkte vi för att fira Hanna som fyller år i morgon! Efter som många som sagt var i Åbo så blev vi bara fyra stycken, men vi hade jätteroligt! Först såg vi på Gladiatorerna(!), och sen Galenpanna mellan elva och två, haha! Ytterst roligt hade vi! :)

Och idag, mina vänner, var jag på Lejonkungen i 3D på bio! :D Sen var vi ett litet gäng och bowlade, det var verkligen länge sen sist. Efter det tog vi en tur till statshuset för att rösta! Spännande att se vem det blir (även om det redan verkar ganska självklart).

Just nu tittar jag på Glee (från början), och så tänker jag rita lite tror jag, det var länge sen sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar